Cieszyn robi wrażenie Karta Miejska
Złóż wnioseko wydanie karty
Zarejestrujswoją kartę
Zaloguj sięna swoje konto
  •  Start
  •  Regulamin
  •  Ceny biletów
  •  Rozkład jazdy
  •  Płatność
  •  Kontakt

Odzyskiwanie Hasła

Strona główna
/
Odzyskiwanie Hasła

Pomoc:

Numer karty

w tym polu proszę podać numer posiadanej karty

Pole wymagane
E-mail

w tym polu proszę podać adres E-mail aktualnie przypisany do konta

Pole wymagane
Na wskazany adres zostanie wysłane nowe hasło dla konta
Jeżeli nie pamiętają Państwo adresu E-mail, proszę skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta
Kod weryfikacyjny

W puste pola proszę wprowadzić wybrane losowo przez system cyfry z Twojego numeru PESEL. Np. jeśli pola numer 2, 4, 5, 7 są puste wprowadź drugą, czwartą, piątą i siódmą cyfrę z numeru PESEL

Pole/pola wymagane
Jeżeli numer PESEL nie został podany na wniosku lub podczas samego wydawania karty, należy go uzupełnić telefonicznie lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta
Test "reCAPTCHA"

przed wysłaniem formularza, należy prawidłowo rozwiązać test "reCAPTCHA"

Co to jest "CAPTCHA" (Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart)? – rodzaj techniki stosowanej jako zabezpieczenie na stronach www, celem której jest dopuszczenie do przesłania danych tylko wypełnionych przez człowieka.
Po prawidłowym wypełnieniu formularza oraz zweryfikowaniu danych przez system, nowe hasło zostanie wygenerowane a następnie przesłane na wskazany adres E-mail.
Jeżeli wiadomość z nowym hasłem nie dotrze po kilku minutach, proszę sprawdzić folder "SPAM" w Państwa skrzynce pocztowej.
Powyżej proszę podać numer posiadanej karty.
Powyżej proszę podać adres e-mail aktualnie przypisany do karty.

Po prawidłowym wypełnieniu formularza oraz zweryfikowaniu danych przez system, hasło do logowania zostanie zmienione na nowe.
Copyright © 2018 Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. o.o. Polityka prywatności i plików cookies.

Polityka prywatności i Cookies

Preambuła

Chronimy Twoją prywatność   w   trakcie   korzystania z serwisu https://ebilet.zgk.cieszyn.pl/.

Przestrzegamy  stosownych  przepisów  prawnych  w zakresie ochrony danych osobowych:

  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej RODO)
  • Ustawa  z  dnia  10 maja 2018  r.  o  ochronie  danych  osobowych  (Dz. U. z roku 2018,  poz. 1000);

Chronimy Twoje dane także od strony technicznej, stosując sprzęt i zabezpieczenia najlepszej jakości. Poniżej zawarte zapisy mają na celu poinformowanie o danych, które zbieramy, kiedy korzystasz z naszego serwisu, o sposobie ich wykorzystania, poprawiania oraz usuwania, a także określają zasady przechowywania i dostępu do informacji  na  Twoim  urządzeniu  (komputer,  laptop,  smartfon  itd.)  za  pomocą plików  Cookies,  służących  realizacji  usług  świadczonych  drogą  elektroniczną żądanych  przez  Użytkownika,  przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie  Sp. z  o.o.  ul.  Słowicza  59,  43-400  Cieszyn, co stanowi realizację obowiązków  informacyjnych  wynikających  z  art.  173,  art.  174  oraz  art.  209 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U z roku 2017, poz. 1907 z późn. zm.).

 

I. Informacje o Administratorze danych

  1. Niniejsza Polityka Prywatności i Cookies charakteryzuje i określa dane, jakie są zbierane od Użytkownika serwisu https://ebilet.zgk.cieszyn.pl/ zwanego dalej Serwisem, należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. ul. Słowicza 59, 43-400 Cieszyn,
  2. Administratorem danych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. ul. Słowicza 59, 43-400 Cieszyn, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej pod numerem KRS 0000347288, NIP: 548-260-67-54 REGON: 241423780, zwana dalej Administratorem lub Firmą.
  3. Wszelkie zapytania dotyczące Pani/Pana danych osobowych można kierować na e-mail: iodo@zgk.cieszyn.pl, adres siedziby wskazany w ust. 1 lub tel. +48 33 4794100;

 

II. Informacje  o  zakresie  danych  zbieranych  przez  Administratora,  o  zakresie  ich wykorzystania, prawach Użytkownika

  1. Podczas wizyty Użytkownika w Serwisie nasze serwery automatycznie zapisują tzw. logi  systemowe - anonimowe informacje, takie jak: czas wizyty Użytkownika, adres ip,  adres  url,  informacje  o  przeglądarce  użytkownika,  adres URL poprzednio odwiedzanej  strony  (tzw. referent  link, o ile użytkownik przeszedł na stronę poprzez odnośnik) itp. Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich  zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz serwisem.
  2. Serwis  gromadzi  także  anonimowe  dane  dotyczące  odwiedzanych  stron  takie  jak:  liczba odwiedzin, kraj, przeglądarka, czas wizyty itp. Analizujemy gromadzone dane, korzystając  z  rozwiązania  zewnętrznego  dostawcy,  którym  jest  Google  Analytics. Narzędzie  działa  w  oparciu  o  tzw.  pliki  cookie  i  nie  udostępnia  danych umożliwiających  identyfikację  osoby.  Szczegóły  polityki  prywatności  Google. Analytics dostępne są pod adresem: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html.
  3. Serwis może korzystać z funkcji "Share" (Prześlij) umożliwia przesyłanie informacji o naszych stronach do serwisów społecznościach  (np.  Facebook,  Twitter  itp.)  lub  na adres  e-mail.  Działa  ona  w  oparciu  o  usługę  "Add  This".  Szczegółowe  zasady dotyczące   polityki   prywatności   tej   usługi   znajdują   się   na   stronie:
    http://www.addthis.com/privacy.
  4. Serwis https://ebilet.zgk.cieszyn.pl/ może  wykorzystywać  funkcje  Google Analytics, które zaimplementowano na podstawie reklam displayowych (np. remarketing, raporty wyświetleń w sieci reklamowej Google, integracja narzędzia DoubleClick Campaign Manager  lub  raporty  zainteresowań  i  danych  demograficznych  Google Analytics).
    Użytkownicy mogą zrezygnować z usługi Google Analytics dla reklam displayowych i  dostosować  reklamy  w  sieci  reklamowej  Google  za  pomocą  Ustawień reklam https://www.google.com/settings/ads.  Zachęcamy  również  do  odwiedzenia  strony  z dostępnymi   aktualnie   narzędziami   do   blokowania   Google   Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/. Serwis https://ebilet.zgk.cieszyn.pl/ oraz dostawcy  zewnętrzni,  w  tym  Google,  korzystają  z  własnych  plików  cookie  (np. Google  Analytics)  i  plików  cookie  firm  zewnętrznych  (np.  DoubleClick)  do informowania o reklamach oraz do ich optymalizacji i wyświetlania na podstawie historii odwiedzin Użytkowników w serwisu http://www.ebilet.zgk.cieszyn.pl/.
  5. Użytkownik podający w Serwisie swoje dane wyraża zgodę  na  ich  przekazanie,  przechowywanie  oraz  przetwarzanie  przez Serwis (zgodnie  z obowiązującymi przepisami RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018). Podając swoje dane Użytkownik oświadcza jednocześnie, że zapoznał się z „Polityką prywatności i cookies” obowiązującą w niniejszym Serwisie.
  6. Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych (o przetwarzanych danych oraz otrzymania ich kopii), prawo ich sprostowania, zmiany, ograniczenia przetwarzania o dane zbędne dla celu przetwarzania określonego w ust. 5, prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych zbędnych dla celu przetwarzania określonego w ust. 5, prawo sprzeciwu wobec danych przetwarzanych w celu marketingu bezpośredniego. Zakres każdego z ww. praw oraz sytuacje kiedy można z nich skorzystać wynikają z przepisów prawa. To z jakiego prawa może Użytkownik skorzystać zależy np. od podstawy prawnej na jakiej przetwarzamy dane oraz celu ich przetwarzania.
  7. Administrator  zastrzega  sobie  prawo  do  odmowy  usunięcia  danych  Użytkownika, jeżeli ich zachowanie jest niezbędne w celu realizacji roszczeń lub jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
  8. W  przypadku  kontroli  Prezesa Urzędu Ochrony  Danych  Osobowych,  dane Użytkownika mogą zostać udostępnione pracownikom Urzędu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

III. Wykorzystanie ciasteczek ("cookies") oraz podobnych technologii - oraz możliwość ich wyłączenia

Podczas wizyty Użytkownika w Serwisie nasze serwery automatycznie zapisują tzw. logi systemowe - anonimowe informacje, takie jak: czas wizyty Użytkownika, adres ip, adres url, informacje o przeglądarce użytkownika, adres URL poprzednio odwiedzanej strony (tzw. referent link, o ile użytkownik przeszedł na stronę poprzez odnośnik) itp. Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz serwisem.

  1. Serwis wykorzystuje tzw. ciasteczka czyli z ang. cookies. Identyfikują one przeglądarkę oraz usprawniają działanie serwisu. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych. Serwis może wykorzystywać również Anonimowy identyfikator, czyli losowy ciąg znaków używany w tym samym celu co plik cookie na platformach obejmujących niektóre urządzenia przenośne, na których technologia plików cookie nie jest obsługiwana.
  2. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików cookies, jednak niektóre funkcje serwisu mogą wtedy nie działać poprawnie. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
  3. Serwisy obce, z których materiały bądź linki do których mogą znajdować się w Serwisie (np. vimeo, youtube), mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zrachowaniom użytkownika. W takim przypadku Serwis zaleca zapoznanie się z Polityką prywatności docelowych serwisów. Niniejsza Polityka Prywatności nie reguluje zasad wykorzystania mechanizmu cookies przez podmioty trzecie.
  4. Administrator zastrzega sobie możliwość korzystania z usług podmiotów trzecich w zakresie opracowania statystyk dotyczących korzystania z Serwisu. Zapewniamy, że w takim przypadku podmiotom takim nie zostaną przekazane żadne dane identyfikujące Użytkowników.
  5. W reklamach zamieszczanych na stronach Serwisu mogą być wykorzystywane cookies podmiotów trzecich, mające na celu umożliwienie analizy skuteczności kampanii reklamowej.

 

a. Co to jest cookies?

Cookies to z ang. Ciasteczka, czyli małe pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach użytkowników tj. smartphon, laptop, komputer i wszystkich innych urządzeniach służących do przeglądania internetu. W ciasteczku zapisane są informacje o stronie internetowej, którą odwiedza Użytkownik, okres życia, czyli czas istnienia ciasteczka oraz unikalny numer przeglądarki. 

 

b. Do czego cookies są używane?

Cookies stosuje się, by dostosować zawartości stron internetowych (np. treści reklam) do preferencji użytkownika oraz by przyśpieszyć działanie i korzystanie stron internetowych. Cookies służą również do zbierania danych statystycznych i behawioralnych użytkowników strony. Danych tych nie wykorzystuje się do identyfikacji tożsamości użytkowników.

 

c. Czy cookies zawierają dane osobowe?

Tak, jednak mogą być wykorzystane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

 

d. Jakich cookies używa Serwis?

Stosowane są dwa rodzaje plików: tymczasowe (istnieją do czasu wylogowania się ze strony internetowej) lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) oraz pliki stałe (pozostają przez czas określony w parametrach plików cookies ) albo do ręcznego usunięcia przez Użytkownika. Swoje cookies mają również podmioty trzecie, jak np. Facebook, dane dotyczące polityki prywatności cookies partnerów znaleźć można na ich stronach.

 

e. Jak usunąć lub/i zablokować pliki cookies ?

Przeglądarki internetowe domyślnie pozwalają na umieszczanie plików cookies. Jednak ustawienia te można zmienić w dowolnym momencie. Ograniczenie stosowania plików cookies, bądź ich zablokowanie, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności Serwisu. Wszystkie operacje usunięcia lub blokowania usług w przeglądarkach należy wykonać z uwagą, gdyż mogą doprowadzić do usunięcia stron dodanych w zakładkach ulubione, ułatwień dostępu typu: automatyczne logowanie, zapamiętywanie hasła/loginu itp.

 

Usuwanie i blokowanie plików:
  • w Google Chrome: Należy kliknąć Ustawienia, następnie Pokaż ustawienia zaawansowane, a następnie w polu Prywatność klikamy Ustawienia treści. W nowym oknie, które się uruchomi wybieramy opcję Blokuj próby umieszczania na komputerze danych z witryn. Wciskamy również przycisk Wszystkie pliki cookie i dane witryn i w otwartym oknie klikamy Usuń wszystkie.
  • Przeglądarka Microsoft Internet Explorer: By zablokować pliki cookies wybieramy kolejno opcje: Narzędzia, potem Opcje internetowe, kolejno zakładkę Prywatność, a później Zaawansowane. W nowym oknie zaznaczamy Zastąp automatyczną obsługę plików cookie, a potem wybieramy dwukrotnie opcję zablokuj i potwierdzamy na OK. By usunąć zapisane wcześniej pliki cookies: wybieramy kolejno opcje: Narzędzia, potem Opcje internetowe i przy opcji Historia przeglądania klikamy na Usuń. Następnie zaznaczamy opcje: Zachowaj dane ulubionych witryn sieci Web oraz Pliki cookie i klikamy Usuń.
  • Mozilla Firefox: By zablokować ciasteczka wybieramy Narzędzia, potem Opcje i zakładkę Prywatność. Tam wybieramy opcję Program Firefox będzie używał ustawień użytkownika oraz niżej odznaczamy opcję Akceptuj ciasteczka. Zatwierdzamy przez OK. By usunąć zapisane cookies: Wybieramy Narzędzia i Wyczyść historię przeglądania. Wybieramy okres do wyczyszczenia: wszystko i zaznaczamy opcję Ciasteczka . Zatwierdzamy przez wciśnięcie OK.
  • W przeglądarce Opera by zablokować ciasteczka - W menu wybieramy opcję Ustawienia, a później Preferencje, tam zaś Zaawansowane i Ciasteczka. Spośród dostępnych opcji wybieramy Nigdy nie akceptuj ciasteczek i klikamy w przycisk OK. By usunąć zebrane już ciasteczka - W menu wybieramy opcję Ustawienia, a później Preferencje, tam zaś Zaawansowane i Ciasteczka. Następnie klikamy opcje Zarządzaj ciasteczkami i w nowo otwartym oknie klikamy w przycisk Usuń dla każdej pozycji.
  • W przeglądarce Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie.
  • W przeglądarkach urządzeń mobilnych: Funkcja obsługi plików typu cookies może być różna na różnych modelach telefonu bądź urządzenia przenośnego. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

 

f. Co to są Anonimowe Identyfikatory i jaką funkcję pełnią?

  1. Aby wyświetlać reklamy w usługach, w których pliki cookie mogą nie działać (np. w aplikacjach na urządzenia mobilne), Serwis może użyć anonimowych identyfikatorów. Anonimowy identyfikator to losowy ciąg znaków używany w tym samym celu co plik cookie na platformach obejmujących niektóre urządzenia przenośne, na których technologia plików cookie nie jest obsługiwana.
  2. Pełnią one podobne funkcje co pliki cookies.

 

g. Jak zarządzać Anonimowymi Identyfikatorami?

Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

 

IV. Zmiany w Polityce prywatności, kontakt i postanowienia końcowe

  1. Serwis zastrzega możliwość niewłaściwego działania strony lub niemożliwość skorzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu przez Użytkownika, który usunął i/lub wyłączył obsługę plików cookies.
  2. Komunikacja między komputerem Użytkownika a naszym serwerem jest zaszyfrowana z użyciem odpowiedniego, bezpiecznego protokołu. Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. 
  3. Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej podstronie. 
  4. Użytkownicy, którzy mają jakieś pytania dotyczące niniejszej Polityki prywatności, praktyk stosowanych na tej stronie, czy też inne zastrzeżenia związane z postanowieniami niniejszej Polityki prywatności i plików cookies, proszeni są o kontakt z Administratorem.

 

Ochrona danych osobowych

ADMINISTRATOR DANYCH

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słowiczej 59, 43-400 Cieszyn, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej pod numerem KRS 0000347288, NIP: 548-260-67-54, REGON: 241423780, zwana dalej „Administratorem Danych”;
  2. Wszelkie kwestie dotyczące Pani/Pana danych osobowych można kierować na e-mail: iodo@zgk.cieszyn.pl, adres siedziby wskazany w ust. 1 lub tel. +48 33 47 94 100;
  3. Administrator chroni dane osobowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO.

 

CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Jako Administrator Danych będziemy przetwarzać Pani/Pana dane:
    1. w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO;
    2. w celach analitycznych będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora Danych dla analiz finansowych dotyczących Spółki na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO.

 

ODBIORCY DANYCH

  1. Działalność Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o. jako jednostki zajmującej się obsługą komunikacji miejskiej opiera się na przepisach prawa.
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy (zakupu biletu).
  3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, niezbędnych do prawidłowej realizacji zawartych umów i innych usług świadczonych przez Spółkę:
    1. będą podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
    2. inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie wynikać to z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych lub w zakresie niezbędnym dla zawarcia lub prawidłowej realizacji zawartych umów lub innych usług świadczonych przez Spółkę w ramach wykonywanych zadań publicznych (np. Burmistrz Miasta Cieszyna, wydziały Urzędu Miasta Cieszyna, Starostwo Powiatowe, Powiatowy Inspektorat Budowlany);
    3. zleceniobiorcy lub wykonawcy usług na rzecz Administratora Danych (podmioty przetwarzające), w związku z prawidłową realizacją zawartych umów lub innych usług świadczonych przez Administratora Danych (dostawcy usług IT, podmioty świadczące: usługi kurierskie, usługi pocztowe, usługi prawne).
  4. Jako Administrator Pana/Pani danych osobowych nie zamierzamy przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego (z poza obszaru UE), ani do organizacji międzynarodowych.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PROFILOWANIA

Pani/Pana dane nie będą profilowane tzn. nie będą podlegały w żadnej formie zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych osobowych, polegającego na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Okres przechowywania danych osobowych zależy od celów, dla realizacji, których zostały zebrane i wynika z przepisów obowiązującego prawa oraz okresu, w którym świadczone są usługi na rzecz osoby, której dane są przetwarzane, względnie przez okres niezbędny do podjęcia czynności, o które osoba ta wnioskuje.

 

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

  1. Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do przekazanych Administratorowi Pani/Pana danych w każdym czasie oraz otrzymania kopii tych danych, na podstawie art. 15 RODO, a także do sprostowania (poprawiania) swoich danych oraz uzupełnienia ich w przypadkach określonych w art. 16 RODO;
    2. żądania usunięcia danych na podstawie i w zakresie określonym w art. 17 RODO lub ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
    3. do przenoszenia danych oraz żądania przesłania danych na podstawie art. 20 RODO.
  2. Informujemy, że w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w przypadkach wyszczególnionych art. 21 ust. 1 RODO.
    Z chwilą wniesienia sprzeciwu, jako Administrator Danych zaprzestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach chyba, że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Administratora Danych ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na sposób przetwarzania Pani/Pana danych przez Administratora Danych.